Wednesday, November 25, 2015

Në anije

D.H Lawrence

Shikoji yjet shpirti im
në ujë duken më të shkëlqyer dhe të qartë
se ata sipër nesh, dhe më të bardhë
si zambakë uji.

Hije –yjet  hyjëzojnë , o shpirt,
sa yje në lundrën tënde janë?
sa hije shpirti yt mban
vetëm hijen time shpirt? Vetëm timen?

Kur une lëviz lopatat , shpirt,
shiko si yjet përzjehen
shkartisen, ndriçimit zbehen.
-Kështu i yti shkëlqen më shumë, o shpirt,

I shkreti ujë yje-rrjedhur
ujë i braktisur, i derdhur,
-Qiejt janë të palëkundur – më thua- shpirt
yjet e tij qëndrojnë të patundur.

Ja,  atje tej e pe
yll i këputur ra mbi ne,
as yjet në qiell nuk janë të sigurt
-Po i yti shpirt? Po i yti?

Po sikur, o shpirt, ndonjëherë
i yti të humbë në valën humnerë
do biesh në errësirën si varr
të  mekur, shpirt, do mekesh?

Shqiperoi M.P.

No comments: